.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمايشگاه بين‌المللي قائمشهر و مناظره با مخالفان
4 گزينه براي نمايشگاه بين المللي استان درنظر گرفته شده بود .قرار داشتن در كنار يك جاده مواصلاتي ، وجود راه آهن، چشم انداز مناسب و نزديكي نمايشگاه به يك هتل از جمله اين گزينه ها است كه ...
نمايشگاه بين‌المللي قائمشهر و مناظره با مخالفان

شوراي شهر با مخالفان احداث نمايشگاه بين‌المللي در قائمشهر مناظره مي‌كند.

رئيس شوراي اسلامي شهر قائمشهر گفت: شوراي شهر براي روشن شدن اذهان عمومي حاضر به مناظره با مخالفان احداث نمايشگاه بين المللي در قائمشهر است. 

كميل گران شب گذشته در نشستي با خبرنگاران با اشاره به برخي مسائل ايجاد شده در خصوص تغيير مكان نمايشگاه بين المللي استان مازندران اظهار داشت: عده اي افكار عمومي را به سمتي سوق مي دهند كه نمايشگاه ساري جايگاه مناسبي براي تبديل به نمايشگاه بين المللي استان است.
وي با اشاره به اينكه 4 گزينه براي نمايشگاه بين المللي استان درنظر گرفته شده بود افزود: قرار داشتن در كنار يك جاده مواصلاتي ، وجود راه آهن، چشم انداز مناسب و نزديكي نمايشگاه به يك هتل از جمله اين گزينه ها است كه نمايشگاه بين المللي قائمشهر از آن برخوردار است.
گران تصريح كرد: نمايشگاه بين المللي ساري 25 كيلومتر از مركز شهر فاصله داشته و هنوز تغيير كاربري در آن صورت نگرفته است.
وي خاطرنشان كرد: نمايشگاه بين المللي قائمشهر تا به حال 105 ميليون تومان اعتبار دولتي دريافت كرده و با قدرت در حال انجام كار است.
رئيس شوراي اسلامي شهر قائمشهر يادآور شد: جهت احداث نمايشگاه بين المللي مسئولان تمامي نقاط ساري را بررسي كرده و نقطه مطلوب براي ساخت نمايشگاه را نيافتند.
وي افزود: براي ساخت نمايشگاه در هر نقطه با تعارضات مردمي مواجه شدند و پس از بررسي هاي كارشناسي مقرر شد نمايشگاه بين المللي در قائمشهر تاسيس شود.
گران با اشاره به موانع ايجاد شده براي تاسيس نمايشگاه گفت: رئيس اتاق بازرگاني استان مازندران كه از نظر ايشان نمايشگاه بين المللي قائمشهر وجاهت قانوني ندارد براي مدتي با سرمايه گذار فعلي نمايشگاه مشاركت داشتند.
وي افزود: اگر نمايشگاه وجاهت نداشته چرا اين فرد اقدام به سرمايه گذاري در نمايشگاه بين المللي قائمشهر كردند.
به گفته گران وزير بازرگاني و استاندار موافق تغيير مكان نمايشگاه بين المللي قائمشهر نيستند.
رئيس شوراي اسلامي شهر قائمشهر گفت: بيش از يك ميليارد تومان هزينه تغيير كاربري زمين نمايشگاه مي شود كه شوراي شهر از آن چشم پوشي كرده است.
وي در پايان در خصوص مشكل ترافيكي نمايشگاه گفت: نمايشگاه بين المللي قائمشهر به دو جاده ترانزيتي استان دسترسي دارد و مشكل ترافيك براي اين منطقه ايجاد نمي شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر قربانپور 19 آذر 1386
محل نمایشگاه بین المللی در شهرستان ساری که مرکز استان مازندران و مرکز اسقرار ادارات کل ؛دارای شبکه راه آهن که می توان از دوسو (انشعاب ریل راه آهن بندر امیرآباد و انشعاب ریل راه آهن ساری) به نمایشگاه اتصال یابد و نزدیکی به بندر بین المللی امیر آباد و پایانه های نفتی دریای خزر و فرودگاه بین المللی و استقرار شهرکهای صنعتی ساری و زمینهای وسیع و جاده اتوبان بدور از افزایش بارترافیکی شهر و ... نیز قابل توجه مسئولین محترم استان قرار گیرد با تشکر
نا شناس 20 آذر 1386
آقاي گران يواش تا ديگران هم برسند. اينقدر آسمان و ريسمان را به هم بافتن عاقبتش همين مي شود كه فاصله از ساري تا كنار دريا را با فاصله از ساري تا نمايشگاه اشتباه بگيريد. محض اطلاع حضرتعالي عرض مي شود كه نمايشگاه قبلي در محل شهر سورك بيش از 20 كيلومتر باساري فاصله داشت ولي جزء بهترين مكانها تشخيص داده شد حال چطور شد كه محل در معرض خطر و بي ريخت و قواره زير پل تلار را به خاطر تعصبات كور شهر گرايي بهينه تشخيص مي دهيد و كل انصاف را كنار گذاشته و چشم بسته تير به هر سمتي انداخته و همه را نشانه مي رويد تا تحت تاثير تند روي هاي جنابعالي عقب نشيني بكنند و فضاي بسار زيبا و توريستي مسير جاده حساس ساري خزر آباد كه بيش از سه چهارم آن بولوار و بقيه هم غالباً براي بولوار آماده سازي شده و بسيار نزديك تر از شهر ساري به فرودگاه مي باشد را زشت جلوه مي دهيد. واقعاً كه خدا يك جو انصاف به شما بدهد. مردم قائمشهر هم عجب شورايي انتخاب كردند. اصلاً مسئله نمايشگاه به شوراي شهر چه ارتباطي دارد؟ آيا اين دخالت در كار ديگران نيست؟ آيا شورا موظف به كاركرد در امور مربوط به شهرداري نيست؟ آيا شوراي شهر حق دخالت در امور مربوط به سايرين را دارد؟ خداوند مجموعه بي انصاف را انصاف عطا كند.
عبدالله سعیدی کیاسری 21 آذر 1386
من با مکان نمایشگاه قائمشهر موافقم ، نمایشگاه صنعت و ساختمان خود را نیز می خواهم در این مکان برگزار نمایم ، تا کنون 2100 متر مربع فضای نمایشگاهی فروخته ام ، اینجا هم مجالی برای صحبت در مورد مشکلات مکان نیست ، پس بحث نمی کنم ! اما از ریس شورای شهر تقاضا دارم ، جهت حمایت هر چه بیشتر از نمایشگاههایی که برگزار خواهند شد ، تعداد 5 دستگاه اتوبوس در اختیار نمایشگاه صنعت ساختمان بگذارند تا مسافران را به نمایشگاه و بالعکس ( به 5 نقطه داخل شهر ) جابجا نماید.
حتما ایشان موافقت می کنند ، اگر هم که در توان شهرداری یا شورای شهر نیست از طریق همین وب سایت اعلام کنند لطفا.
عبدالله سعیدی کیاسری
مدیر عامل شرکت نمایشگاهی دلتای ابریشم
saeedi@pashco.com
نا شناس 21 آذر 1386
این که شورا شهر نیست .شورا ی شر است.این همه بیت المال می گویید...
.ایا نمیدانی با برداشت بی رویه جنگل -و سلاب بودن رود خانه, بیت المال را سیل ببرد .حتمآ انتظار دارید دولت واسعه تو یک سد بزرگ در روخانه بز ند تا نما یشگاه بقول تو بیت المال نبرد.اینقدر به رودخانه و منا فع شخصی ات دل نبد که بیت المال ومنا فعه ات را سیل می برد .ودیگر بخا طر جناب عالی ومنافع شخصی بعضی آقایان استان را بی نما یشگاه نکنید.
نا شناس 21 آذر 1386
اصلآ اقای گران شورای شهر است یا شورای بازر گانی ونمایشگاه .مردم شورا شهر تعیین کردند تا راحتی -زیبایی- بدون ترافیک شهر و ناظر کارهای شهرداری با شد. مردم شورا نما یشگاه و بازر گانی تعیین نکردند که بیاید بگوید و اقایان را به مناظره دعوت کند یا بگوید اینجا اینجا بهترین جا برای انتخاب است.مگر شماو دیگران نعوذ بالله خدا هستی.این قدر مرکز استان را کوچک نکنید که خود استان کو چک می شود.جناب عالی چکاره نمایشگاه هستی که.نکندشما هم دنبال منافع شخصی هستی تامنافع استان و ملی .بیت المال رابه خاطر منافع شخصی را در معرض سیلابقرار ندهید
نا شناس 21 آذر 1386
خدا پدر و مادر گوران را بيامرزد كه جرأت كرد در اين وانفساي حق كشي حرف حق بزند. مگر اين ساروي هاي از خود راضي چه گلي به سر مازندران زده اند كه حالا مي خواهند نمايشگاه بين المللي را با رندي از چنگ قائم شهر در بياورند. به خدا روهم خوب چيزي هست.
نا شناس 21 آذر 1386
به لطف پول آقاي....و دهن بيني آقايان مسند نشين .... بالاخره اين نمايشگاه هم مثل ده ها مورد ديگر از شهرستانها به ساري خواهد رفت. تعجب از آقاي گوران كه با علم بر اين موضوع خود را خسته ميكند. برادر جان حداقل شما مي داني كه چه خبر هست. .......... تا كي بايد چكمه مركز نشيني بر گلوي نحيف شهرستانها فشار آورد؟
حامد 21 مهر 1389
عزیران مسئول شهرستان ساری دغدغه دیگری جز نمایشگاه قائمشهر ندارند
( گیریم نمایشگاه هم ببرین ساری ) تا حالا که تمام تیر های مبارکتان به سنگ خورد .

باید این طور نگاه کرد که هر امکاناتی چه رفاهی چه تجاری به نفع مازندران باشد و بس .
مازندران که فقط (یک وجب) ساری نیست .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.